10 anys no son res. Reflexions sobre el passat i el present amb el futur del sector Conferència- col·loqui

29/11/2018 | FCHS

Data: Divendres 30 de novembre de 17:00 h a 19:00 h

Lloc: Sala d’Actes “Alfons el Magnànim” de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques

Després de 10 anys de la seua graduació, un grup d’alumnes de la llicenciatura de Publicitat i Relacions Públiques tornen a les aules de la Universitat. En un format de col·loqui i de manera distesa, els exalumnes ens contaran quina ha sigut la seua trajectòria professional i la seua experiència els primers anys d’incorporació al mercat laboral. Així mateix, des de diferents perspectives, en funció dels seu càrrecs actuals, ens donaran la seua opinió sobre el futur de la professió.

Destinataris: Estudiantat del Grau del Departament de Ciències de la Comunicació

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials