Exposició Nou Atles Il·lustrat del Museu Pedagògic de Castelló

17/04/2018 | FCHS

La Degana de la Facultat de Ciències Humanes i Socials  Rosa Agost va inagurar el passat 11 d'Abril al Hall de la Facultat la nova exposició del Museu Pedagògic de Castelló. Aquesta exposició que porta per títol "Nou Atles Il·lustrat" tracta sobre l'ús de les cartografies des d'un punt de vista educatiu i performatiu.

Comissariada pels professors Glòria Jové i Quim Bonastra de la Universitat de Lleida estarà oberta des del dia 11 d'abril al 30 de juny de 2018.

Els espais de l’exposició estan descentralitzats i són els següents: Hall de la Facultat de Ciències Humanes i Socials de la UJI, Àgora del campus de la UJI, Biblioteca de la UJI, Museu de Belles Arts de Castelló, Menador Espai Cultural i Espai d’Art Contemporani de Castelló.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials