25/04/2017 | FCHS

Aquest dijous, dia 27 d'abril, a les 17 h tindrà lloc el Festival de Literatura i Traducció amb els escriptors i traductors Sílvia Aymerich, Tomàs Llopis, Kathleen McNerney, Gilberto Isella, Pepa Úbeda i Tomica Bajsic, organitzat pel Deganat de la Facultat de Ciències Humanes i Socials i el Servei de Llengües i Terminologia, amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura, el Departament de Filologia i Cultures Europees i el Departament de Traducció i Interpretació, així com el Vicedeganat del Grau en Traducció i Interpretació .

Durant el festival es farà la presentació del projecte de traducció literària "Versions Múltiples", lectures literàries en diferents llengües (alemany, anglès, català, francès, italià, croat...) i l'espectacle poeticomusical il·lustrat "Homer: L'Odissea", a partir de la traducció de Joan Francesc Mira. Arran de la celebració del Dia del Llibre, aquest acte posa especial èmfasi en el paper de la traducció en la literatura.

Adjunts us n'envie el cartell i el tríptic informatiu. També podeu trobar tota la informació en l'esdeveniment de Facebook: https://www.facebook.com/events/1895528904055758/

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Humanes i Socials