30/03/2021 | ESTCE

Gmail
Recurs d'imatge com-noticies-2022-6-2q-fue-EACA index

XVII Trobada d'Àlgebra Computacional i Aplicacions

Els congressistes han pogut seguir cinc conferències plenàries i diferents sessions paral·leles de ponències en modalitat presencial, així com les sessions de pòsters; a més de gaudir d'algunes activitats socials.

Dimecres 16 de juny. Concurs. El gust d'investigar

Concurs organitzat per l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE) de la Universitat Jaume I, amb la col·laboració activa del CEFIRE de Castelló, que pretén animar estudiantat i professorat a realitzar treballs d'investigació a l'aula, a indagar, a experimentar, a argumentar, a difondre, .... a apreciar el gust d'investigar. Està adreçat a alumnat de 4t de l'ESO, Formació Professional Bàsica, Cicles Formatius de Grau Mitjà i 1r de Batxillerat.

Dimecres 18 de maig: Fira d'Empreses 2022@ESTCE_UJI

Fira d'Empreses dirigida a tot l'estudiantat de grau i màster de l'Escola i als graduats i graduades en cursos anteriors. Comptarà amb la participació d'importants empreses de l'entorn de Castelló que necessiten incorporar personal qualificat en la seua plantilla. Estem organitzant el programa de la fira per a publicar-lo al més prompte possible.

Premi als millors TFM del Màster Universitari en Enginyeria Industrial

Col·legi Oficial d'Enginyers Superiors Industrials de la Comunitat Valenciana