Data: del 7 al 9 de juliol de 2026
Esdeveniment: congrés
Títol: 30th International Congress on Project Management and Engineering
Lloc: Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, Universitat Jaume I de Castelló
La Universitat Jaume I (UJI) – Escola de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE) i l'Associació Espanyola de Direcció i Enginyeria de Projectes (AEIPRO IPMA_Spain) vos conviden a participar en el 30th International Congress on Project Management and Engineering, que se celebrarà a Castelló de la Plana del 7 al 9 de juliol de 2026.
Es mantindrà un format híbrid. En la modalitat presencial, les persones participants podran presentar comunicacions orals i pòsters, i hi haurà sessions temàtiques, espais de debat i oportunitats de networking. En la modalitat en línia, una selecció de treballs es presentarà en directe, mentre que la resta es defensaran de manera asíncrona mitjançant vídeo preregistrat.
El congrés inclou l’International Seminar on Project Management and Engineering, que comptarà amb treballs i conferències plenàries en anglés, enriquint així l’intercanvi de coneixement en Direcció i Enginyeria de Projectes.
Les actes del congrés s’indexaran en Scopus i inclouran DOI. Hi haurà premis per a treballs de fi de màster (TFM) i altres aportacions. Per favor, consulteu la secció de Premis de la pàgina web per a més detalls.
Animem totes les persones interessades a contribuir activament i compartir els seus coneixements i experiències, preferentment en anglés, per a afavorir la indexació en futures edicions.
Aquesta és una excel·lent oportunitat per a contribuir al vast camp que abasten la Direcció i l’Enginyeria de Projectes.
Dates clau del Congrés:
Més informació: https://congresos.aeipro.com/