Si necessiteu suport tècnic o pedagògic podeu contactar amb:
- El Centre d'Atenció a Usuaris (CAU). Aquest servei no és únicament per a comunicar incidències o avaries en el vostre equip informàtic, sinó també per a comunicar al personal tècnic els dubtes o consultes que puguen produir-se.
- El Suport tècnic a la docència de cada centre. Si necessiteu ajuda amb les eines de treball col·laboratiu, videoconferència o gravació de classes, podeu contactar directament amb el tècnic de cada centre, a través del correu electrònic o el telèfon. Consulteu el llistat de contactes en el document Instruccions bàsiques per al teletreball.
- El Centre d'Educació i Noves Tecnologies (CENT)
- El Fòrum de suport PDI - docència en línia. A través d'aquest fòrum podeu compartir la vostra experiència d'ús de l'Aula Virtual, plantejar els vostres dubtes sobre el seu funcionament i sobre la docència en línia, i contestar els dubtes dels vostres companys i companyes.