Quin serà el vostre despatx?

Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

El PDI s'enquadra en departaments i àrees de coneixement i els estudis els gestionen els centres: FCJE, FCHS, FCS i ESTCE. El PAS s'estructura en unitats organitzatives que poden ser serveis, oficines, centres, departaments o instituts, entre d'altres. 

La persona responsable del vostre departament us assignarà un despatx i l’extensió telefònica (de quatre dígits) que corresponga al vostre telèfon. Exemple: (964 38) 7400 L’UJI compta amb un sistema de telefonia IP, és a dir, per internet. Trobareu tota la informació sobre com fer la instal·lació de l’aplicació, realitzar una trucada o desviar telefonades en la Guia d’utilització de la telefonia IP.

En funció de les característiques del vostre lloc de treball, també us assignaran un ordinador personal per a poder desenvolupar les funcions i tasques associades a la vostra feina. 

Si teniu necessitats especials, podeu posar-vos en contacte amb la Unitat de Diversitat i Discapacitat que dona suport als membres de la comunitat universitària que presenten algun tipus de necessitat específica i/o discapacitat. Podeu ampliar la informació en el Pla d'atenció a la diversitat. Suport a personal docent i investigador amb discapacitat

Si necessiteu adaptar el vostre lloc de treball cal que contacteu amb l’Oficina de Prevenció i Gestió Mediambiental (OPGM) fer per una sol·licitud. Cal que la tramiteu a través de l'aplicació Formularis de peticions - SPI (Nova sol·licitud > Prevenció i Gestió ambiental > Oficina de Prevenció i Gestió Mediambiental Sol·licitud d'estudi de condicions de treball i medi ambient). Podeu obtenir més informació en el manual SPI.