Cultura científica i difusió de la ciència

La Universitat Jaume I realitza múltiples accions de divulgació de la ciència i el coneixement, com ara tallers, conferències i altres activitats en què les investigadores i els investigadors apropen el seu treball a la societat. El Projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana coordina els programes de divulgació de la ciència en col·laboració amb la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació, qui també dona suport a la difusió dels resultats de la investigació científica.

Teniu a la vostra disposició aquest formulari per poder arreplegar de manera oberta l'interès i disponibilitat del PDI de tots els àmbits de la Universitat per realitzar activitats de divulgació de la ciència i el coneixement. Servirà com a base per poder comptar amb el personal investigador en les accions de divulgació al llarg del curs següent, tot i que el formulari romandrà obert de manera contínua.