El primer dia de treball cal que, en primer lloc, us presenteu al Servei de Recursos Humans on us facilitaran uns impresos que heu d’emplenar (dades personals, IRPF, declaració d’incompatibilitat i sol·licitud de domiciliació bancària). Haureu de portar una fotocòpia del DNI, fotocòpia de la cartilla de la Seguretat Social, la titulació acadèmica que requerisca el vostre lloc de treball (original i còpia), certificació de valencià de nivell C1 (original i còpia) i una foto de carnet. Signareu el vostre contracte i realitzareu també la sol·licitud del carnet universitari. En els impresos de gestió de personal per al PTGAS trobareu tots els documents en format pdf.
El carnet universitari us identifica com a membres de la comunitat universitària. Amb tecnologia de targetes intel·ligents sense contacte (Mifare), us permet accedir tant a les activitats com als serveis que presta la Universitat. També us servirà com a document d’acreditació personal. Tota la informació relacionada amb el carnet UJI i com aconseguir-lo la podràs vore en la web.
Podeu consultar el llistat d’avantatges i descomptes específics que ofereixen diverses entitats, empreses i comerços als membres de la comunitat universitària. Gaudireu dels avantatges mostrant el carnet universitari i/o algun altre document acreditatiu.
Després de dos dies aproximadament de començar a treballar a l’UJI, rebreu al vostre lloc de treball el vostre compte d’usuari amb les dades de configuració. L’accés al correu serà mitjançant la plataforma https://gmail.uji.es amb el nom d'usuari i la clau d’accés proporcionats. Si feu servir algun client de correu tipus Outlook, Thunderbird, etc. i no sabeu configurar-lo, ho heu de comunicar al Centre d’Atenció a Usuaris (CAU) i el personal tècnic es posarà en contacte amb vosaltres. Per a saber com crear i consultar incidències utilitzant l'eina web del CAU consulteu el manual Centre d'Atenció a Usuaris | CAU (usuaris).