Un cop formalitzeu la matrícula amb l’UJI, a través del Servei de Gestió de la Docència i Estudiant, se us assignarà un compte d’usuari únic. El compte d’usuari, juntament amb la clau d’accés, us servirà per poder accedir a tots els serveis informàtics de la Universitat. Podeu trobar més informació en el document Ajuda amb la gestió de compte d'usuari i clau d'accés a l'UJI i en Bones pràctiques d'ús del compte d’usuari corporatiu. A més, en Eines bàsiques per a comprovar l'activitat del compte d'usuari trobareu informació sobre recursos per poder detectar si el vostre compte ha estat compromès i consells per mantenir protegit el vostre ordinador.
Des de la pàgina d’inici de sessió o autenticació als serveis de l’UJI, cal que feu clic en Heu oblidat la clau d’accés?. A continuació, es mostren diverses opcions:
Un cop finalitzeu els estudis, el compte corporatiu continuarà actiu durant un any. Un cop passe aquest temps, rebreu un correu per consultar-vos si voleu mantenir-lo. En tot cas, si voleu decidir cancel·lar el compte amb anterioritat a aquest any addicional, ho podeu fer a través del Registre General. Podeu ampliar la informació en el document Vincles: Comptes corporatius d'usuari i rols. Evolució dels estats.