Cercar al text
Fins la data

L’UJI tanca el campus del 6 al 28 d’agost

06/08/2022

L'accés al campus estarà habilitat únicament per l'entrada nord-est, on es troba la caseta de vigilància i seguretat.

L’UJI supera el 94% en la primera convocatòria de matrícula de nou accés

29/07/2022

La universitat pública de Castelló compta ja amb 2.806 nous alumnes matriculats de grau.

La contaminació atmosfèrica pot contribuir a la deterioració mental i la demència

29/07/2022

La investigadora de l'UJI Juana María Delgado-Saborit ha participat en l'elaboració de l'informe del Committee of Medical Effects of Air Pollution del Regne Unit.

La modificació de nanotubs de carboni és fonamental per a aconseguir noves aplicacions

27/07/2022

El treball és una col·laboració entre investigadors de l'Institut de Materials Avançats de la Universitat Jaume I de Castelló, la Universitat Complutense de Madrid i l'Institut Madrileny d'Estudis Avançats en Nanociència.

Banco Santander ha invertit més de dos-cents mil euros en beques, ajudes i premis per a l’estudiantat de la Universitat Jaume I

25/07/2022

El finançament ha beneficiat més d’un centenar d’alumnes de grau, màster i doctorat.

El Servei d’Esports finalitza el curs amb més de 5.000 persones inscrites i un total de 219.043 accessos a les instal·lacions amb el nou model de targetes

21/07/2022

La Universitat Jaume I ha registrat en el primer curs d’implantació del nou model de targetes esportives, sense comptar el mes de juliol, un total de 5.082 persones inscrites, 2.619 dones i 2.463 homes.

La web de l'UJI obté la cinquena millor puntuació en accessibilitat de les universitats espanyoles

21/07/2022

La Universitat Jaume I de Castelló se situa en cinquena posició en accessibilitat del portal web d'un total de 50 universitats espanyoles, segons l'últim informe elaborat per l'Observatori d'Accessibilitat Digital.

La Càtedra RTVE de l'UJI organitza un seminari en línia sobre l'impuls de l’educomunicació des dels sectors professionals

13/07/2022

La Càtedra RTVE de Cultura Audiovisual i Alfabetització Mediàtica de la Universitat Jaume I ha organitzat per als mesos de setembre i octubre un seminari en línia sota el títol «Diàlegs sobre comunicació i educació en el segle XXI. Impulsar l’educomunicació des dels sectors professionals de la comunicació».

La Fundación Trinidad Alfonso convoca els premis 2021-2022 per a la promoció de l’esport universitari

30/06/2022

La Universitat Jaume I de Castelló amb la resta d'universitats valencianes que formen part del Campionat Autonòmic d'Esport Universitari, a través dels seus respectius serveis d'esports, han obert les dues convocatòries dels Premis Fundació Trinidad Alfonso (FTA) per a la promoció de l’esport universitari.