SCP

Gmail

Staff Training Week

La Universitat Jaume I reuneix aquesta setmana prop de 50 professionals de 27 universitats internacionals en la cinquena edició de la «Staff Training Week».

Nova instrumentació biomèdica

El Grup d'Investigació en Òptica de Castelló de l'UJI participa en aquesta acció d'Horizon Europa al costat d'altres vuit beneficiaris i quatre socis.

L'UJI i la Cooperativa d’Atzeneta llancen un projecte de ludificació de la web DePenyagolosa

La Cooperativa Agrícola Sant Bertomeu d’Atzeneta del Maestrat i la Universitat Jaume I han posat en marxa un projecte innovador de ludificació del marketplace de productes locals DePenyagolosa (www.depenyagolosa.com).

Programa d'Ambaixadores i Ambaixadors

El Programa d'Ambaixadors i Ambaixadores de la Universitat Jaume I ha clausurat el curs acadèmic amb un balanç positiu en participació i abast de les activitats realitzades.

Resultats PAU

El percentatge d’aprovats és el segon més alt de la sèrie històrica i la nota mitjana és la tercera més alta fins ara.

Curs: Seminari sobre la Qualitat de l'aire a Espanya «Millán Millán»

18 i 19 de juny al 2024 | Convalidable per 0,5 crèdits ECTS | Palasiet Thalasso Clinic & Hotel (Benicàssim, Castelló) i en línia

Català intensiu de preparació al C2 de la JQCV

Del 2 de setembre al 23 d'octubre de 2024