SCP

Gmail

Programa d'Ambaixadores i Ambaixadors

El Programa d'Ambaixadors i Ambaixadores de la Universitat Jaume I ha clausurat el curs acadèmic amb un balanç positiu en participació i abast de les activitats realitzades.

Resultats PAU

El percentatge d’aprovats és el segon més alt de la sèrie històrica i la nota mitjana és la tercera més alta fins ara.

Clausura Universitat per a Majors

En l'acte s'han entregat els diplomes de Graduat i Postgraduat Universitari Sènior i dels Cursos Sènior en Ciències Humanes i Socials en les diferents seus.

«La Clau... de la Innovació»

En la jornada han participat Abel Baquero, de Fundació Amigó; Rafael Mora, de l'Hospital Provincial de Castelló; Diego Hidalgo, autor del «Manifiesto Off», i Oliver Tauste, del Cos Nacional de Policia.

Programa de visites

Un total de 3.895 visitants han pogut conéixer el campus del Riu Sec i les seues instal·lacions

Descontaminació d'aigües residuals

El sistema, ideat per investigadors i investigadores de la UPV, CSIC, UJI i la Universitat d'Antioquia, facilitarà la reutilització d'aigües per a agricultura.

Concentració silenciosa

L'UJI i les universitats UV, UPV, UA, i UMH, de la Xarxa d’Universitats Públiques Valencianes per la Igualtat i les Diversitats, s’han sumat a la manifestació de dolor i repulsa pels assassinats comesos per violència de gènere.

Nous materials blans

El Grup BIOSUPRAMAT de l'UJI participa en el projecte MultiSMART del programa Marie Skłodowska-Curie Actions.

| CINEMA | Like Someone In Love

Ds. 15 i dg.16 de juny de 2024‒ 19h | 3 € ‒ Tarifa reduïda: 2 € |Japó, França. 2012. Color. 109 min. DCP. Versió original en japonès subtitulada en castellà. No recomanada per a menors de 13 anys| Paranimf de la Universitat Jaume I

entrades

Català intensiu de preparació al C2 de la JQCV