SCP

Gmail

Novetats de la col·lecció «Biblioteca de les Aules»

«El habla de Puebla de Arenoso» y «La casa de Almenara a través de la historia» són els dos títols que s'uneixen a la col·lecció.

I Simposi en Emergències, Rescat i Robòtica d’Intervenció

Més d’un centenar de professionals i acadèmics de les emergències i la robòtica han participat a la Universitat Jaume I de Castelló en el I Simposi en Emergències, Rescat i Robòtica d’Intervenció, una trobada que busca apropar la investigació i desenvolupament en robòtica d’intervenció a l’activitat diària que realitzen els cossos d’emergències i rescat.

Semiconductor antimicrobià

El personal investigador d’ambdues universitats treballa conjuntament des de fa més d’una trentena d’anys en l’obtenció de nous materials.

Jornades de Transferència de la FCHS

El projecte i magazín s'han presentat oficialment en les Jornades de Transferència de la FCHS.

Castelló Global Program

Les firmes interessades poden registrar-s'hi fins al 9 de juny completant el formulari d'inscripció i adjuntant la documentació requerida.

Convivència intergeneracional

El Grup d'Economia Experimental i Computacional de l'UJI obri una nova línia d'investigació que analitza la relació entre l'economia i el benestar o la salut, entre altres.

Agenda

Imaginària 2024 | Visita guiada a l'Exposició "DEL QUE PASSA A FORA" d'Erik Estany Tigerström

Divendres, 24 de maig de 2024 | 19 h | Centre Cultural Melchor Zapata. C/ de Sant Tomàs, 9. Benicàssim

|MÚSICA| Concert de Big Bands