SCP

Gmail

Patronat de la Fundació Universitat Jaume I-Empresa

Amb l'adhesió de l'Alcora, són 36 les organitzacions que formen part del Patronat de la FUE-UJI.

Jornada «Prevenció i protecció davant certs ciberdelictes»

L'objectiu era conscienciar i educar els participants en una cultura de seguretat en la xarxa i responsabilitat digital, així com oferir eines i els coneixements necessaris per a fer front a aquesta mena de delictes.

UJISpinoff

Una vintena d'investigadors i investigadores de l'UJI ha participat en un taller per a explorar la viabilitat de traslladar les seues investigacions al mercat.

Premis Talent Emprenedor

La Universitat Jaume I i l’Ajuntament de Castelló han lliurat els guardons de la tercera edició dels Premis al Talent Emprenedor de l’Estudiantat UJI, dotats amb un import total de 125.000 euros.

I Premis Càtedra Smart Ports

Les instal·lacions de l'Autoritat Portuària de Castelló han acollit l'acte oficial de lliurament de la primera convocatòria dels Premis Càtedra Smart Ports, que compten amb el suport institucional de PortCastelló i la Universitat Jaume I.

III Jornada intel·ligència econòmica per a la presa de decisions estratègiques

El 30 de maig, a les 15.30 h, a la sala d'actes de la FCS

Imaginària 2024 | Visita guiada a l'Exposició "ÓRBITA W" de Luciana Demichelis

Dijous, 30 de maig de 2024 | 19 h | Espai Cultural Obert Les Aules. Pl de les Aules, 4. Castelló