SCP

Gmail

Experiència amb estrella Michelin

L’estudi realitzat per la Universitat de Lleida amb la col·laboració de la Universitat Jaume I indica que aquest tipus d’establiments són un potent focus d’atracció turística.

FUE-UJI

La Fundació Universitat Jaume I-Empresa promou cada any la realització de congressos, jornades i seminaris científics, consolidant la seua àmplia experiència en la gestió d'aquesta mena d'esdeveniments a la província.

Aula Intur de Turisme

Durant la jornada s'han abordat aspectes tan importants com el dia a dia d'un departament comercial o la reconstrucció de marca d'una cadena hotelera

Què és realment ser ‘feminazi’?

Maria Medina, àrea de Filosofia de la Universitat Jaume I.

Feronomes humanes: de debò existeixen?

Ferran Martínez-García, Biologia Cel·lular de la Universitat Jaume I.

Aniversari UJI

L’UJI ha lliurat la Medalla de la Universitat a Joan Manuel Serrat en l’acte de celebració del 33è aniversari de la institució

Taula rodona. Esport i Salut Mental

El 29 de febrer a les 12 h. | Entrada lliure | Sala d'actes de la Facultat de Ciències de la Salut (FCS)