SCP

Gmail

Jornades de Portes Obertes

Un total de 3.319 alumnes de secundària de 62 centres educatius de les províncies de Castelló,  València i Tarragona han visitat la Universitat Jaume I durant les tres sessions de les XXXIII Jornades de Portes Obertes celebrades els dies 7, 13 i 21 de febrer de 2024.

Com preparar-se per ensenyar a la universitat?

Lucía Sánchez-Tarazaga i Francesc Esteve Mon, Universitat Jaume I.

Premis Talent Emprenedor

Aquesta tercera convocatòria estableix tres categories de premis: acceleració empresarial UJI-Ajuntament de Castelló; talent estudiantil amb vocació emprenedora, i idees disruptives vinculades als reptes de futur en àmbits estratègics per a la ciutat.

Dia contra la LGTBI-fòbia en l'esport

Donació per a estudi de l'Alzheimer

La donació del futbolista Pau Torres i la seua dona Paula Batet permetrà l'ampliació de la xarxa de centres i subjectes participants en el projecte.

Aniversari UJI

El 23 de febrer a les 12 hores al Paranimf

Curs: «Alimentació saludable des de 0» (0.5 crèdits)

20, 22, 27 i 29 de febrer, a l'ESTCE