SCP

Ruta matemàtica

El propòsit és que l'alumnat pose en pràctica una part del temari i que també treballe els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Indicadors Espaitec 2023

Les 29 companyies situades a Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I de Castelló, han invertit 3.279.811,24€ en R+D+i, la qual cosa suposa un increment del 42% en els recursos destinats a investigació, desenvolupament i innovació.

Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat 2024 de la Xarxa Vives

Després d’una disputada final, l’equip del Col·legi Pare Manyanet Les Corts (UAO) n'ha resultat subcampió.

Lliga de Debat Universitària

Del 24 al 26 d'abril en la FCJE

Donació de sang: ESTCE

23 i 24 d'abril