investigacio detall investigacio

Dep. de Química Inorgànica i Orgànica

Nombre de doctors: 3

Àrees d'aplicació:

El grup d’investigació de Química de l’Estat Sòlid es va constituir en el mateix moment de la creació de la Universitat Jaume I. Aquest grup d’investigació arrossega una forta experiència en la investigació de materials inorgànics, especialment en el camp dels materials ceràmics, a través de noves tècniques de síntesi i processament dels materials, cerca de funcionalitats i noves aplicacions, mitjançant una important interacció amb el sector industrial. Manté estretes col·laboracions amb grups d’investigació nacionals i internacionals de gran prestigi, especialment amb l’Instituto de Ciencia de Materiales d’Aragó, centre mixt del CSIC amb la Universitat de Saragossa, en el camp de la tecnologia làser i a través de la Unitat Associada Química de Materials Processats per REM (radiació electromagnètica).