investigacio detall investigacio

Unitat Predepartamental d'Infermeria

Nombre de doctors: 7

Àrees d'aplicació:

El Grup d’Investigació en Infermeria (GIENF) està format per investigadors i investigadores amb un elevat nivell de formació i compromís amb els projectes que desenvolupen. A més, acull investigadors i investigadores d’altres centres d’investigació que volen desenvolupar projectes o ampliar la seua formació pre o postdoctoral. També participa àmpliament en el programa «Estudia i Investiga» de l’UJI, que forma en investigació l’estudiantat de grau. La visió de GIENF és convertir-se en un grup de referència pel que fa a la investigació en cures a la província de Castelló, i la seua missió és millorar la qualitat de les cures d’infermeria i potenciar el desenvolupament de la investigació en cures en l’entorn de la Universitat Jaume I. Els seus valors són cooperació, rigor, perseverança i servei. Des de la seua creació, GIENF compta amb quatre projectes d’investigació finançats en les seues diferents línies de treball, més de 40 publicacions en revistes rellevants de l’àrea d’infermeria, diversos llibres i capítols de llibre i s’han dirigit més de 15 tesis doctorals en el programa de doctorat en Ciències de la Infermeria. GIEMF col·labora amb altres grups i centres de recerca, així com amb les empreses que requerisquen els seus serveis. De fet, GIENF forma part de Grup Interuniversitari d’Investigació Quality Management in Nursing Care (UJI-UA-UMU), col·labora amb l’empresa LactApp i amb la Unitat Científica d’Innovació Empresarial de la Universitat d’Alacant. En l’àmbit internacional, col·labora amb investigadors i investigadores de la Universitat Nacional de Colòmbia i la Universitat de Valparaíso (Xile).