Les Aules i Càtedres d'Empresa de la Universitat Jaume I es conceben com un mecanisme innovador d'interacció cooperativa entre la Universitat i les empreses, fundacions, associacions, administracions públiques i altres entitats públiques o privades, en àmbits específics de mutu interès. Des d'aquest punt de vista les Càtedres i Aules represantan una aliança estratègica entre l'UJI i una empresa o institució a través de la qual l'entitat externa col·labora en activitats i projectes universitaris en l'àmbit de la docència, la innovació, la divulgació i la investigació. [Llegir mes]

Per mes informació Reglament de Mecenatge i Càtedres

Per coneixer les activitats Cathedra. Butlletí de Càtedres i Aules d'Empresa.

Notícies Veure'n més
Recurs d'imatge accions-patrim-subaq index

Experts analitzen a l'UJI les accions prioritàries per a la protecció del patrimoni cultural subaquàtic

Els dies 15 i 16 d'abril tindrà lloc la reunió científica «Current challenges to the Underwater Cultural Heritage». Aquesta reunió és l'esdeveniment científic previ a la creació de la Càtedra GVA–UJI sobre la protecció del patrimoni cultural subaquàtic, que estarà dirigida pel catedràtic de Dret Internacional Públic Mariano J. Aznar.

Recurs d'imatge catedra-480-living-lab index

Living Lab Càtedra Cuatroochenta

La Càtedra Cuatroochenta d'Intel·ligència Artificial, Salut i Benestar de la Universitat Jaume I compta amb un Living Lab, un laboratori on provar i desenvolupar solucions per a millorar la salut i el benestar de les persones majors, en el nou Centre Sènior de Vida Activa i Saludable de Castelló.

Cátedra Alcora reunió Conselleria Sanitat  catedra-alcora-sanitat index

La Càtedra L'Alcora i Sanitat impulsen projectes de música activa

La directora de la Càtedra, Ana M. Vernia, s'ha reunit amb el director general d'informació sanitària, qualitat i avaluació, Juan Manuel Beltrán, per a presentar-li les accions i activitats de la Cátedra, especialment el projecte MUSAS que s'implementa a l'Hospital de la Magdalena a Castelló de la Plana.

Veure'n més

mecenatge@uji.es