Seminaris de Enginyeria en Tecnologies Industrials: Tècniques d'estudi i habilitats comunicatives

17/11/2022 | ESTCE

Enginyeria en Tecnologies Industrials UJI ha organitzat dos seminaris gratuïts i de gran interés per a vosaltres:

Seminari de tècniques d'estudi per a perfils d'enginyeria.

Dirigit a l'alumnat dels primers cursos, i el seu propòsit és que aprengueu a fer una millor gestió del vostre temps d'estudi a fi de millorar els resultats en els exàmens.

El seminari té una duració de 1h30m: la primera hora estarà impartida per un equip de psicòlogues especialitzades en la matèria; la mitjana hora restant s'utilitzarà per a proposar algunes directrius per part del professorat del grau.

Seminari Com millorar les meues habilitats comunicatives?

Dirigit a l'alumnat d'últims cursos, i el seu propòsit és ajudar-vos a millorar les vostres habilitats comunicatives de cara a la defensa del Treball Final de Grau i la posterior cerca d’ocupació

Aquest seminari té una duració d'una hora, i estarà impartit per un equip de psicòlogues especialitzades en la matèria.

Per a garantir que totes les persones que ho desitgen puguen acudir als seminaris, s'han programat dues sessions de cadascun (és a dir, el mateix seminari es repeteix dues vegades):

Seminari de tècniques d'estudi per a perfils d'enginyeria.

Dilluns 14 de novembre de 9.00 a 10.30 (Aula Magna)

Dilluns 21 de novembre de15:30 a 17.00 (Aula Magna).

Com millorar les meues habilitats comunicatives?

Dilluns 14 de novembre de 10.30 a 11.30 (Aula Magna)

Dilluns 21 de novembre de 10.00 a 11.00 (Aula TD0301CC) .

Per a assistir a qualsevol d'aquests seminaris, cal inscriure's en els següents formularis:

Seminari de tècniques d'estudi per a perfils d'enginyeria:

Seminari Com millorar les meues habilitats comunicatives?

Esperem que aquestes propostes siguen del vostre interés i us resulten útils per al vostre futur professioal.