Titulacions amb places vacants Curs 2023/24

07/09/2023 | SGDE

Titulacions amb places vacants

Finalitzat el procés de convocatòria única de preinscripció i després de l’adjudicació de vacants a l’alumnat en llista d’espera, la Universitat Jaume I estableix un procediment intern de preinscripció per a les titulacions amb places vacants.

El termini de sol·licitud serà els dies 25, 26 i 27 de juliol de 2023

Titulacions amb places vacants (24 de juliol de 2023)

La sol·licitud es fa telemàticament. Per a emplenar la sol·licitud cal identificar-se.

Si disposeu de nom d'usuari i contrasenya d'un compte de l'UJI, tramiteu aquesta sol·licitud.

Si no recordeu o no disposeu de nom d'usuari i contrasenya d'un compte de l'UJI, premeu ací (en el termini de 24 hores com a màxim des de la sol·licitud, o el dia laborable següent, si és dia festiu, rebreu un SMS amb instruccions per a recuperar el nom d’usuari i la contrasenya).

Publicació de resultats:  7 de setembre de 2023.

Resultats de l'adjudicació de places.

Matrícula no presencial: del 7 al 10 de setembre de 2023.

Informació proporcionada per: Servei de Gestió de la Docència i Estudiants