Estudia i investiga a l'UJI

13/02/2023 | SCP

Des del batxillerat, ja estàs iniciant la teua carrera universitària. Perquè tindre un bon expedient acadèmic a l’institut et permetrà tindre més possibilitats per a accedir a la titulació que vols cursar. Però, a més a més, a la Universitat Jaume I també tens una oportunitat única de participar des del primer any de titulació amb nosaltres, en un programa pioner a la universitat espanyola: “Estudia i investiga a l’UJI”.

Què és el programa Estudia i investiga a l’UJI?

La Universitat Jaume I compta des del curs 2008/09 amb aquest programa, que té com a objectiu proporcionar una formació més àmplia de l’estudiantat més brillant que cursa una de les titulacions de la seua oferta acadèmica.

Amb el programa “Estudia i investiga a l’UJI” tens la possibilitat d’obtindre una formació investigadora i acadèmica que cobrisca les teues necessitats i inquietuds, i et permet desenvolupar la teua capacitat de reflexió i d’anàlisi mitjançant l’assoliment de competències acadèmiques i personals a partir d’un tema que et resulte motivant i rellevant per a la titulació que curses.

I quan jo estudie a la Universitat, podré participar-hi?

El programa s’adreça a dos col·lectius d’estudiantat amb bons resultats al batxillerat. En qualsevol cas, serà la Universitat qui et seleccionarà i contactarà amb tu si estàs en alguna d’aquestes situacions:

• Has tingut un rendiment excel·lent en el batxillerat, i després de fer la prova d’accés a la universitat, tens una nota mitjana igual o superior a 9,5 (sobre 14 punts).
  • Si has quedat entre els tres finalistes en qualsevol de les modalitats de les olimpíades acadèmiques que es porten a terme durant el batxillerat als centres de secundària. (Més informació: olimpiadesacademiques.uji.es)

Participar en el programa, em suposarà molta feina addicional?

La participació en el programa és flexible, perquè cal mantindre les bones notes en el grau. Col·laborar amb els grups de recerca és una activitat complementària, i el professor tutor o professora tutora que se t’assigne sempre tindrà en compte aquesta situació.

On puc demanar més informació?

Contacte: Inmaculada Usó Guiral.

Unitat de Suport Educatiu. Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa.

964 387 083 / 964 387 092

orienta@uji.es