Recurs d'imatge ade-dret producte

Administració d'Empreses i Dret Ciències Socials i Jurídiques

Deixa'ns el teu contacte i t'enviarem informació relacionada amb aquest estudi.

Done el meu consentiment perquè el Servei de Comunicació i Publicacions de la Universitat Jaume I tracte les meues dades personals d'acord amb el Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679

* Camps obligatoris

Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable del tractament: Universitat Jaume I

Finalitat del tractament: Difusió de l'oferta formativa i cultural de la Universitat.

Legitimació: Consentiment de la persona interessada.

Destinataris : Les imatges preses durant les activitats podran ser publicades en mitjans web i xarxes socials de la Universitat.

Drets: Podeu exercir els vostres drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l’oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic o, presencialment, a l'Oficina d'Informació i Registre (InfoCampus), situada a l'Àgora Universitària - Locals 14-15.

Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades al següent enllaç: protecció de dades.

El Doble Grau en Administració d´Empreses i Dret permet obtenir els títols de graduat/da en Administració d´Empreses i graduat/da en Dret. Per a això, caldrà que es superen un total de 384 crèdits, distribuïts al llarg de cinc cursos acadèmics (amb una càrrega anual de 72 crèdits per curs), més un semestre dedicat a la realització dels treballs de fi de grau (de 6 crèdits cadascún) i de les pràctiques externes (de 12 crèdits).  [Llegir més]

Pla d'estudis en procés de revisió

Centre: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques
Grau
Duració
384 Crèdits
Places

Mobilitat

Consulta tots els programes de mobilitat que t'ofereix l'UJI i aprofita per a formar-te i acreditar-te en llengües.

Pràctiques

T'ajudem a preparar la teua inserció laboral: estades en pràctiques obligatòries, emprenedoria, orientació laboral, pràctiques internacionals, etc.

Doble Grau en Administració d'Empreses i Dret

El teu esforç val el doble. Afegint sols un curs acadèmic i un semestre més, pots obtenir els dos títols: Grau en Administració d'Empreses i Grau en Dret.

Estudia i investiga

Si tens bon expedient acadèmic, en aquest grau podràs col·laborar amb els grups d'investigació des del primer curs.

Programa d'acció tutorial universitari

Inicia la teua etapa universitària amb l'acompanyament d'un alumne o alumna amb experiència.

Instal·lacions

Aprofita al màxim la vida universitària en un campus únic, modern, sostenible i accessible amb instal·lacions líders en docència i recerca.

Accés i admissió

Ací trobaràs informació sobre el perfil d'accés, vies d'accés, l'oferta de places i els processos de preinscripció, llistes d'espera i matrícula.

Pla d'estudis

Coneix les assignatures, professorat, competències del títol, responsables acadèmics, etc.

Treball de Final de Grau (TFG)

Ací podràs consultar la informació i normativa sobre el TFG, així com el repositori de treballs dels cursos anteriors.

Després del Grau

Explora les diferents eixides laborals i els perfils professionals que t'ofereix aquest grau, així com les opcions de continuar la teva formació.

Qualitat del títol

Accedeix a tots els sistemes de qualitat d'aquest grau i a la informació completa del títol.

Normatives

Enllaç a totes les normatives d'aquest grau: avaluació, permanència, reconeixements, etc.

Beques i ajudes

Informa't sobre beques i ajudes de matrícula, borses de viatge, ajudes de menjador, de lloguer, per circumstàncies sobrevingudes, ajudes per a associacions universitàries per a pràctiques curriculars fora de la universitat, etc. Des de l'UJI comptem amb diferents programes per a facilitar l'accés de l'estudiantat a estudis de grau a través d'ajudes d'entitats externes, així com ajudes d'entitats col·laboradores.

Estudis relacionats
Grau Dret dret index