Concert de Nadal Big Band UJI

Tipus

Data: Dijous 21 de desembre
Hora: 20h.
Preu:  Tarifa única:3€ - Aquest acte enguany té un caràcter solidari, atès que la recaptació es destinarà a activitats de cooperació al desenvolupament de la Universitat.
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Durada: 90 minuts
Web: http://www.uji.es/cultura/base/aules/musica/

La Big Band de l’UJI s’ha consolidat com a projecte educatiu i musical després de vuit anys de treball constant. Per l’agrupació, referent de l’Espai de Jazz del Servei d’Activitats Socioculturals, han passat gran nombre d’estudiants de la Universitat, del conservatori i professionals del jazz. Des de fa quatre anys presenten el seu treball per Nadal amb l’alegria que representa el primer concert després del començament de cada curs acadèmic. Un repertori variat que apunta als diferents estils que el gran gènere del jazz ha desenvolupat.

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals