Projecció de curtmetratges del taller Trastorn Visual Cinema

Data: Dimecres 1 de febrer
Preu:  Entrada Lliure fins completar l'aforament
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Projecció de curtmetratges de l’alumnat del primer semestre 2016/2017 Trastorn Visual és el taller de vídeo organitzat per l’Aula de Cinema i Creació Juvenil del Servei d’Activitats Socioculturals des de 2005. Està dirigit a totes aquelles persones que volen expressar-se mitjançant el vídeo sense tenir coneixements o experiència previs, i el seu objectiu és trobar una forma adient d’expressar una idea amb unes eines bàsiques i senzilles. Al llarg de les 82 hores que dura el taller, l’alumnat ha de realitzar un curtmetratge senzill d’uns tres minuts de durada. Són exercicis de final de taller, generalment primeres obres, que avui es presenten per primera vegada tant per als participants en el taller com al públic en general.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals