Big Band UJI + Andrea Motis

Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I
Director: Ramón Cardo
Durada: 90 minuts

La Big Band de l’UJI s’ha consolidat com a projecte educatiu i musical després de vuit anys de treball constant. Per l’agrupació, referent de l’Espai de Jazz del Servei d’Activitats Socioculturals, han passat gran nombre d’estudiants de la Universitat, del conservatori i professionals del jazz. Des de fa quatre anys presenten el seu treball per Nadal amb l’alegria que representa el primer concert després del començament de cada curs acadèmic. Un repertori variat que apunta als diferents estils que el gran gènere del jazz ha desenvolupat.

Per les característiques del concert us suggerim que adquiriu les vostres entrades punxant ací

A més, el dia del concert estarà oberta la taquilla de 18.00 a 20.00 hores, per poder adquirir entrades si encara hi ha disponibilitat.

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals