Èxit de participació en les Jornades d'Acollida

12/09/2016 | SCP

•  jornades-acollida Jornada_Acollida_16DLL20_in

La jornada ha inclòs xarrades sobre els graus i els programes per a l'estudiantat. | FOTO: Damián Llorens

Les Jornades d’Acollida per a l’estudiantat de nou ingrés han registrat enguany la xifra més alta d’assistència amb la participació d’un total de 1.650 alumnes. En les jornades, organitzades per la Unitat de Suport Educatiu i emmarcades en el nou programa Actua a l’UJI,  els assistents han tingut l'oportunitat de conèixer millor l'estructura i el funcionament de la Universitat Jaume I abans de començar el curs acadèmic.

El dijous 8 de setembre ha estat dedicat a l'alumnat de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, amb 375 participants, i a la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, amb 430 participants, mentre que el divendres ha estat dirigit a l’estudiantat de la Facultat de Ciències Humanes i Socials i la Facultat de Ciències de la Salut, amb 643 i 202 assistents, respectivament.

Les Jornades d'Acollida tenen com a objectiu facilitar l'adaptació i la integració de l'estudiantat que es matricula per primera vegada en la universitat i donar a conèixer els recursos i serveis amb els quals compta l’UJI. Xarrades sobre els graus i els programes i accions dirigides a l’estudiantat, així com visites guiades als centres i els principals serveis del campus han conformat el contingut de la jornada. A més, els assistents han rebut una guia d'acollida amb informació útil sobre el campus i la vida universitària. La guia es pot consultar també en format electrònic.