El Paranimf de l’UJI inicia la programació de 2018 amb l’obra de teatre «L’Electe» El cicle Nou Cinema presentarà aquest trimestre pel·lícules d’estrena a Castelló

11/01/2018 | SCP

El Paranimf de la Universitat Jaume I inicia el divendres 12 de gener a les 20 hores la programació prevista per al primer trimestre de 2018 amb la representació de l’obra L’electe, una comèdia dramàtica sobre els efectes de la política i les teràpies psiquiàtriques. El preu de l’entrada és de 12 euros (10 euros reduïda).

L’Electe, dirigida per Jordi Casanovas i amb text de Ramón Madaula, és una peça teatral que conta la història d’un jove polític que acaba de ser escollit president. En poques hores ha de pronunciar el seu discurs d’investidura però, cada vegada que l’assaja, un terrible tic li deforma la cara de manera tant ridícula com hilarant. El psiquiatra només té unes poques hores per resoldre aquest aparent trastorn i evitar que el president electe faça un ridícul espantós en la seua primera compareixença.

Per altra banda, aquest cap de setmana, 13 i 14 de gener de 2018, s’iniciarà el cicle Nou Cinema, dedicat aquest trimestre a pel·lícules d’estrena a Castelló, amb la projecció del film espanyol Morir, dirigit per Fernando Franco (2017); un llargmetratge que narra com les mentides, la culpa i la por posen a prova l’estabilitat i l’amor de la parella de Luis i Marta. Les sessions s’iniciaran a les 19.30 hores al Paranimf i el preu de l’entrada és de 3,5 euros (2,5 € amb tarifa reduïda).

Continuarà amb pel·lícules nominades i guardonades en diferents festivals com En cuerpo y alma / A teströl és a lélekröl, pel·lícula hongaresa guanyadora de l’Ós d’Or al Festival de Berlin; The Square, palma d’Or a la millor pel·lícula en el Festival de Cannes; Tierra de Dios / God’s Own Country, dirigida per Francis Lee (2017) i Demasiado cerca / Tesnota, film rus dirigit per Kantemir Balagov, guanyador del Premi FIPRESCI de Cannes.

Programació | Més informació