La comunitat universitària de l’UJI realitza prop d’un miliar de donacions de sang en l’última col·lecta

05/12/2017 | SCP

El Centre de Transfusions de la Comunitat Valenciana ha finalitzat dimarts 5 de desembre de 2017 la campanya de recollida de sang realitzada en novembre i desembre als diferents centres de la Universitat Jaume I. En total, durant aquesta última col·lecta la comunitat universitària ha realitzat 930 donacions.

Per centres, a la Facultat de Ciències Humanes i Socials s’han realitzat 268 donacions, a l’Escola de Tecnologia i Ciències Experimentals ha sumat 263 donacions; a la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques 211 i a la Facultat de Ciències de la Salut 141. Finalment, el nombre de donants a Rectorat ha sigut de 47.

Totes les persones que han col·laborat en la donació han obtingut una analítica amb el seu grup sanguini i els resultats de les proves de VIH i hepatitis B.