Dos estudiants de l'UJI guanyen la novena edició del Reset Weekend Castellón

15/11/2017 | SCP

Anna Almenar, estudiant del Grau en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, i Luis Cebellán, estudiant del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, han sigut els dos guanyadors de la novena edició del Reset Weekend Castelló, un esdeveniment patrocinat per l'Ajuntament de Castelló que també ha comptat amb la col·laboració de la Universitat Jaume I, CEEI Castelló, Diputació de Castelló, Espaitec i Generalitat Valenciana.

El projecte d'Anna Almenar sota el nom de Rural Co pretén solucionar el problema de la despoblació rural creant espais on es conviu i es treballa. Aquesta metodologia que combina la vida personal i professional és una tendència entre emprenedors de tot el món. Rural Co pretén portar aquests espais, comunament anomenats Co-livings, en les zones rurals apostant per una repoblació amb persones amb talent.

El projecte de Luis Cebellán, denominat MIWC APP, és una aplicació per a smartphone amb la qual els usuaris que necessiten anar al bany podran localitzar aquells millors banys públics o privats més pròxims a la seua posició geogràfica.

Durant dos dies, Almenar i Cebellán han vist com la seua idea ha anat configurant-se, gràcies al treball en equip i a la col·laboració dels 18 mentors, de manera que en menys de 48 hores ha pogut comptar amb un pla de negoci, una imatge corporativa, un pla de màrqueting i comunicació, una plataforma web i fins i tot les aplicacions mòbils.

Cal destacar que per part de l'UJI ha participat la professora Cristina González Oñate del Departament de Ciències de la Comunicació, l'ex professor del Departament d'Administració d'Empreses, David Gobert Teigeiro, i un grup d'estudiantat d'Informàtica, Videojocs, Disseny Industrial, Publicitat, Periodisme i Comunicació Audiovisual.