L’alumna de Publicitat i Relacions Públiques de l’UJI Paloma Vivas forma part de l’equip que ha obtingut el tercer premi en el certamen publicitari Minds Wide Open a Michigan

11/10/2017 | SCP

L’alumna de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I, Paloma Vivas, ha format part de l’equip que ha obtingut el tercer lloc en el certamen publicitari Minds Wide Open celebrat a la Universitat de Michigan, un concurs anual de publicitat internacional que reuneix estudiantat de la Xina, Espanya, Alemanya, Mèxic i Sud-àfrica per a crear noves campanyes publicitàries.

El concurs es desenvolupa al llarg d’una setmana en què els equips participants han de crear una campanya publicitària partint d’un resum creatiu i amb el suport de personal mentor de les principals agències publicitàries de tot el món. El repte de l’equip «The Hive» integrat per Jill Schöttli (Alemanya), Amy Xiang (EEUU), Chan Sze Man (Xina), Carlos Leñero (Mèxic), Campbell Thompson (EEUU), Julian Plata (EEUU) i Paloma Vivas consistia a donar a conèixer una nova aplicació anomenada Hoobie.

Per a l’alumna castellonenca l’experiència ha sigut molt especial perquè «m'ha aportat molt com a persona i també en l’àmbit professional, ja que he tingut l'oportunitat d’aprendre com treballa un professional del sector gràcies als meus dos mentors Collette Wasiliewski (Sudàfrica) i Juan Leguizamón (Colòmbia), i als diferents punts de vista de cadascun dels membres del meu equip», ha assegurat. «A més -comenta- també ha sigut curiós veure els resultats tan diferents dels tretze equips participants».

El plantejament d’aquest certament permet a l’estudiantat guanyar experiència en el món laboral en formar part d’un equip creatiu i proporciona una gran oportunitat d’establir contactes amb altres alumnes i professionals. L’equip es va mostrar molt emocionat pel guardó perquè «va ser molt gratificant saber que el treball realitzat havia sigut reconegut pel jurat i rebre les felicitacions per part del client», explica Paloma Vivas.

Paloma Vivas és la jove asseguda a la dreta en una de les imatges.