L’UJI organitza un nou Taller d'intervencions artístiques urbanes multimèdia

25/07/2017 | SCP

La Universitat Jaume I -a través del Servei d'Activitats Socioculturals (SASC), el Laboratori de Ciències de la Comunicació (LABCOM) i en col·laboració amb Creative Connector- ha organitzat la primera edició del Taller d'intervencions artístiques urbanes multimèdia, que es desenvoluparà des d'octubre fins a abril de 2017, amb una durada total de 140 hores. El preu de la matrícula d'aquest curs és de 120 euros, el termini per a inscriure's s'inicia el pròxim 1 de setembre i les places estan limitades a 15 alumnes.

Aquest taller proposa el disseny, plantejament i desenvolupament d'una obra col·lectiva d'art multimèdia per a l'espai urbà. La combinació de diferents tecnologies i mitjans de comunicació possibilita la creació d'obres d'art contemporànies d'una manera extremadament versàtil. Una obra multimèdia pot conjugar text, fotografia, música o so, interactivitat, o qualsevol altra forma de comunicació amb el públic, a través de qualsevol mitjà. Les obres resultants es presentaran en la Nit de l'Art de Castelló 2018.

Maya-Marja Jankovic és la professora encarregada de desenvolupar aquest taller. És llicenciada en Belles arts per la Universitat de Belgrad, on va estudiar també el postgrau, i ha cursat el màster Espai Públic i Regeneració Urbana: Art, Societat, Ciutat, de la Universitat de Barcelona. L'art multimèdia i les instal·lacions interactives són els seus habituals camps de treball.

El taller està dirigit a estudiantat de grau o màster que cerque conèixer en profunditat els processos creatius i les tècniques multimèdia, sent especialment interessant per a l'alumnat dels graus en Publicitat i Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual; també per a professionals del sector que necessiten reciclatge professional i públic en general que desitge explorar la seua capacitat creativa i les tècniques multimèdia.

Les classes es desenvoluparan del 16 d'octubre al 25 d'abril, en horari de vesprada, de 17 a 20 hores, en Menador espai cultural, el Laboratori de Ciències de la Comunicació (LABCOM) de l’UJI i la Sala Zona 3 de Castelló.