L’UJI suma un programa sobre benestar social a la seua oferta de doctorat

26/07/2017 | SCP

La Universitat Jaume I de Castelló ha incorporat per al pròxim curs acadèmic un nou programa de doctorat en Disseny, Gestió i Avaluació de Polítiques Públiques de Benestar Social, que s’afegeix als 19 que actualment conformen l’oferta educativa.

El nou programa interuniversitari, coordinat per la professora Azucena García Palacios, de la Universitat Jaume I, i el professor Jordi Garcés Ferrer, de la Universitat de València, ofereix una formació multidisciplinària des de la sociologia i l’antropologia, el treball social, el dret, la medicina, la psicologia, la tecnologia, l’economia, la ciència política i l’educació, que permet un apropament a les polítiques públiques des d’una perspectiva integradora, mitjançant una comprensió global de la realitat actual.

Aquest nou doctorat cobreix una demanda real de formació i especialització en un conjunt de noves àrees professionals relacionades amb l'estudi de les polítiques públiques de benestar social, la tecnologia i la presa de decisions davant els nous reptes als quals han de donar resposta les societats europees.

Web de l’Escola de Doctorat: http://www.uji.es/estudis/centres/escola-doctorat