L'UJI gradua la primera promoció del Grau en Medicina

19/06/2017 | SCP

La primera promoció del Grau en Medicina de la Universitat Jaume I es graduarà el pròxim 22 de juny de 2017, a les 18 hores, al Paranimf, amb un acte en el qual també es celebrarà la graduació de la tercera promoció del Grau en Infermeria.

Setanta-quatre estudiants es convertiran en els primers egressats del Grau en Medicina de l'UJI, i 53 estudiants es graduaran en Infermeria. Els alumnes escollits per a representar ambdós graus han sigut: Berta Sanvíctor Beneito, del Grau en Medicina; i Ansy Bernat Escrig, del Grau en Infermeria.

En aquest acte, intervindran també els padrins d'ambdós graus. Per part del Grau en Medicina, parlarà Manuel Ricardo Bañó Arancil, professor col·laborador honorífic de la Unitat departamental de Medicina; i per part del Grau en Infermeria, participarà Víctor Manuel González Chordà, professor de la Unitat departamental d'Infermeria.

A més, com a màximes institucions de la Facultat de Ciències de la Salut intervindran el vicedegà del Grau en Medicina, Conrado Martínez; el vicedegà del Grau en Infermeria, Eladio Joaquín Collado i el degà de la Facultat de Ciències de la Salut, Rafael Ballester. L'acte serà clausura pel rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent.