Publicacions de la Universitat Jaume I presenta dues de les seues novetats a la Plaça del Llibre 2016 de València

19/10/2016 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I presenta dues de les seues novetats a la Plaça del Llibre 2016, la fira dels llibres valencians i en valencià, que té lloc del 20 al 23 d’octubre a la plaça de l’Ajuntament de València.

Dijous 20 d’octubre a les 19:30 hores, l’UJI presentarà el llibre Leonor Serrano. Educadora i feminista en temps de canvi d’Immaculada Artero i Miquel Ortells.

Així mateix, divendres 21 d’octubre a les 17:30 hores presentarà l’obra Tragèdies silenciades. Repressió franquista i maquis a les comarques del nord del País Valencià, de Raül González Devís.

La Plaça del Llibre reunirà la llibreria més gran en valencià que mai hi ha hagut a la ciutat, a més d’un ampli programa d’activitats. Aquesta trobada està inclosa en el Pla Valencià de Foment del Llibre i la Lectura de la Generalitat Valenciana, i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament i la Diputació de València.

Més informació sobre les publicacions de l'UJI