La Universitat Jaume I aposta per les revistes científiques amb la implementació de la plataforma e-revistes.uji.es

11/07/2016 | SCP

La Universitat Jaume I amb el suport del Vicerectorat d’Investigació i Doctorat, ha organitzat i celebrat la primera reunió de la comissió de treball encarregada de la formalització i definició dels requisits per a les publicacions periòdiques que integraran la plataforma e-revistes.uji.es (tecnologia Open Journal System). La comissió està formada pels representants de la Plataforma de Revistes Científiques UJI, que inclou les direccions de les diferents capçaleres que publica la Universitat, el Servei de Comunicació i Publicacions i la Biblioteca.

La comissió també serà l'encarregada d'establir els fluxos de treball que dinamitzen els objectius de les revistes. Les conclusions d'aquesta reunió es traslladaran al Consell General de Revistes de l'UJI, presidit pel vicerector Antonio Barba, qui durà a terme la planificació de les accions i disposarà els recursos necessaris.

La plataforma e-revistes.uji.es s'implantarà amb la finalitat de dotar d'una màxima visibilitat i rellevància a les revistes científiques publicades en la Universitat Jaume I, a més de posicionar adequadament la marca, i d'apostar per la difusió del coneixement científic i acadèmic en obert. En l'actualitat l’UJI publica 13 revistes científiques i d'iniciació a la recerca.