21/06/2020 | SCP

La Universitat Jaume I de Castelló (UJI) inicia aquest curs una col·laboració amb l’edició digital del diari Levante-El Mercantil Valenciano amb l’objectiu d’obrir nous canals de diàleg sobre ciència amb la ciutadania. La iniciativa comença aquests dimarts amb l’organització d’un FacebookLife perquè els lectors puguen plantejar preguntes als científics i professors del grup d’investigació Melanogén de la Facultat de Ciències de la Salut.

Aquesta cooperació del Servei de Comunicació i Publicacions de l’UJI -a través de la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (UCC+i)- amb Levante-EMV forma part del projecte #ÀgoraDigiral de comunicació científica transmèdia, el qual compta amb el finançament de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) del Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat.

Conversa oberta i en directe sobre la genètica de la pell

Els investigadors Conrado Martínez i Bárbara Hernando respondran a preguntes relacionades amb la genètica de la pell ja que estudien com influeixen els gens en malalties com ara el melanoma. Quines precaucions s’han de prendre amb el sol després de l’estiu? Quins riscos té una persona de patir melanoma? Es poden previndre? Aquests seran alguns dubtes que s’abordaran durant la conversa oberta i en directe demà dimarts 3 d’octubre a partir de les 18 hores. A més a més, ja es poden enviar preguntes a través d’aquest enllaç: