Gener

Gener
Recurs d'imatge ITC-NEWMAT index

Projecte NEWMAT

L'Institut de Tecnologia Ceràmica desenvolupa nous materials per millorar la sostenibilitat a través del projecte NEWMAT.

Recurs d'imatge tesis-paz-ferrin index

Comunicació política 2.0

La tesi La comunicació política a través de YouTube ha sigut presentada per la professora Paz Ferrín.

Recurs d'imatge itc-e-use index

Energia sostenible

El ITC està treballant en un projecte europeu, l’objectiu del qual és potenciar àmpliament a Europa l'ús de l'energia sostenible procedent dels aqüífers.

Recurs d'imatge perovskita-quantics index

Perovskita i punts quàntics

Investigadors de l'UJI i la UV han aconseguit mesurar l’estat exciplex, resultat de l’acoblament de la perovskita d’halurs i punts quàntics col·loïdals.

Recurs d'imatge cristalografia index

Certamen de Cristal·lització

Trenta-huit equips d’alumnes de secundària de les províncies de Castelló i València participen divendres 13 de maig de 2016 en la final del Certamen de Cristal·lització en l’Escola organitzat per l'UJI.

Recurs d'imatge cognoms index

La majoria d'espanyols que comparteixen cognoms poc freqüents tenen cromosomes emparentats

Una recerca en la qual participa l'UJI analitza, per primera vegada, la correlació entre cognoms i cromosomes Y a Espanya i revela que gran part dels homes que comparteixen cognoms poc freqüents, amb menys de 6.000 portadors, són familiars llunyans.

Recurs d'imatge ehcoBUTLER index

ehcoBUTLER: deteriorament cognitiu

La finalitat és ajudar les persones majors a promoure la salut, la satisfacció i el benestar personal.