Un cicle de cinema aborda el tema de les migracions al Menador de l'UJI

29/09/2017 | SCP

Data: 2, 18 i 26 d'octubre de 2017
Acte: cicle de cinema
Títol: «Les migracions no són un joc»
Lloc: Menador espai cultural
Hora: 19 hores
Entitat: Creu Roja, Generalitat Valenciana, universitats Jaume I i d'Alacant i Ajuntament de Castelló

Més informació:

Menador espai cultural serà seu del cicle de cinema organitzat per Creu Roja amb el títol de «Les migracions no són un joc», una sèrie de projeccions amb pel·lícules sobre els drets de les persones migrants que es realitzarà alternativament a Castelló i Alacant, amb el finançament de la Generalitat Valenciana i la col·laboració de les universitats Jaume I de Castelló, Alacant i l'Ajuntament de la capital de La Plana.

La primera de les sessions es realitzarà el 2 d'octubre de 2017 amb el film Las lágrimas de África que comptarà amb Eva Borja i Mamdou Día com a ponents sobre «I en el camí, on queden els drets?». La següent projecció serà el dia 18 d'octubre amb la pel·lícula Nacido en Siria amb la participació d'Alejandro Moreno com a ponent, que parlarà sobre «La infància migrant, infància sense drets?». L'última de les projeccions serà Samba, el dia 25 d'octubre, amb una taula redona sobre la integració de persones migrants en les ciutats.

L'hora d'inici de les pel·lícules és les 19 hores, però una hora abans de la projecció s'oferirà la possibilitat de participar i conèixer el joc The Real Pursuit, el repte de posar-se en la pell de les persones migrants i prendre decisions que ningú hauria de plantejar-se.