Curs Centre de Documentació Europea El Centre de Documentació Europea de l’UJI ofereix una nova edició del curs de preparació per a les oposicions a la Unió Europea

23/01/2017 | SCP

Data: 10 i 17 de febrer i 3 i 10 de març 2017
Acte: Curs
Títol: « Preparació per a les oposicions a la Unió Europea »
Lloc: Aula del Centre d’Educació i Noves Tecnologies (CENT) de la Universitat Jaume I
Hora: De 9 a 14 hores
Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció: El Centre de Documentació Europea (CDE) de la Biblioteca de la Universitat Jaume I ha organitzat la VIII​ edició del curs «Preparació per a les oposicions a la Unió Europea» per als dies 10 i 17 de febrer i 3 i 10 de març de 2017 amb l’objectiu de donar a conèixer els diferents processos de selecció existents en el sí de les institucions i de les agències de la Unió Europea i capacitar als assistents amb les eines i els materials necessaris per una òptima preparació.

El curs té un enfocament teoricopràctic amb dinàmiques de grup, videoconferències amb experts de la UE, materials audiovisuals i una contínua interacció i participació dels assistents. A més, la preparació dels tests comptarà amb material a disposició de les persones matriculades.

El programa del curs serà impartit pel professor de Dret Constitucional de l’UJI, José Díaz Lafuente, qui és autor del llibre Montblanc, recursos educativos sobre la Unión Europea. Doctor internacional en Dret i màster pel Col·legi d’Europa en Relacions Internacionals i Estudis Diplomàtics de la Unió Europea. A més compta amb experiència com a assessor polític en el Parlament Europeu i com a cooperant en Índia, Senegal, Etiòpia, Brasil i Argentina.

Fullet