16/05/2016 | FCJE

Taula redona sobre turisme

"Visió pràctica del sector turístic per part de les empreses"

Recurs d'imatge graduacio-fcje index

Graduació Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques

Més de 250 estudiants que han finalitzat els seus estudis durant el curs 2015/2016 han participat dijous 20 d’octubre de 2016 en els actes oficials de graduació de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques.

Recurs d'imatge IDLconfercinaugural index

Conferència Inaugural

Conferència Inaugural del Doctorat en Desenvolupament Local i Cooperació Internacional a càrrec de la Professora Bárbara Larrañeta: "Managing the environment:Limitations and challenges. Assessment methods"

Oferta de treball per a doctorats en Dret

Oferta de treball a temps parcial per a Advocat/advocada que estiga realitzant el doctorat o que ho haja finalitzat després de 2012.

Recurs d'imatge asilo index

Interpretació en processos d'asil i refugi

Seminari de formació per a intèrprets en processos d'asil i refugi.

Recurs d'imatge congresocriminologia2016 index

Criminologia: una ciència per a la societat

Sota el lema "Una ciència para la societat", els dies 3 i 4 de novembre de 2016 se celebrarà, en la Universitat Jaume I de Castelló, el II "CONGRÉS DE CRIMINOLOGIA DE LA COMUNITAT VALENCIANA", seguint el camí obert a València a l'octubre de 2014.

cartell confvaloresdeldeporte index

Com aplicar els valors de l'esport en l'empresa. Els reptes de l'emprenedor

19 de maig conferència a càrrec de Josef Ajram (trader, empresari i esportista) i amb la participació d'Haidé Costa (exjutessa substituta, emprenedora i CEO a Judilex).

Recurs d'imatge premissavisendret index

Premis "Savis en Dret" IV edició

La Càtedra Institucional de Dret Foral Valencià convoca la IV edició dels premis "Savis en Dret".

Recurs d'imatge grau-criminologia index

I Jornades d'Orientació Professional i Inserció Laboral del Grau en Criminologia i Seguretat

Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques

internet negro confinternetnegro index

Conferència-col·loqui "Internet Negro: El lado oscuro de la red"

A càrrec de Pere Cervantes i Oliver Tauste, experts en ciberdelinqüència i agents del Grup de Delictes Tecnològics del Cos Nacional de Policia.

Recurs d'imatge moot-madrid index

Arbitratge i dret mercantil

Per tercer any consecutiu, un equip de l’UJI competeix en el MOOTMadrid, la Competició Internacional d'Arbitratge i Dret Mercantil que enguany arriba a la vuitena edició. La competició té com a objectiu la formació dels estudiants de Dret en qüestions relatives al dret uniforme del comerç internacional i la seua resolució mitjançant arbitratge mercantil internacional.

Recurs d'imatge convhomologaciotittulo2 index

Examen d'homologació Llicenciatura en ADEM i Diplomatura en Turisme

Pròxima convocatòria el 20 de setembre de 2016

congres turisme XIXcongresoturismo index

XIX Congrés Internacional Turisme Universitat-Empresa

La XIX Edició del Congrés Internacional de Turisme Universitat –Empresa, té com a títol "Sostenibilitat en els models actuals de gestió turística" i se celebra els dies 20 i 21  d'abril de 2016.

Recurs d'imatge premijosepbernabe index

VII premi Josep Maria Bernabé

L'institut Interuniversitari de Desenvolupament Local, mogut pel seu desig de contribuir a fomentar la iniciació a la investigació, convoca el VII premi Josep Maria Bernabé, per a reconèixer l'excel·lència entre els estudiants i doctorats de les Universitats membres de l'Institut en l'àmbit de les ciències socials.

Seminari Internacional d'Investigació

Seminari dedicat a la memòria del Professor Mariano Aguilar Navarro amb motiu del centenari del seu naixement. Dies: 23 i 24 de maig. Lloc: Sala de Graus de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques. Presentació del seminari: 16:45 h.

Informació proporcionada per: Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques