La metodologia és activa amb avaluació contínua formativa (avalua el professorat) i formadora (avalua l'estudiantat mitjançant autoavaluació i avaluació per companys i companyes).
-
Classe de teoria i problemes.
-
Abans de la classe, l'estudiantat ha de realitzar tasques de preparació consistents a llegir bibliografia i realitzar exercicis.
-
Al llarg de la classe es realitzen tasques de comprovació sobre el treball previ a la classe per a resoldre els dubtes sorgits en el desenvolupament.
-
Després de la fase de comprovació, es realitzen nous exercicis amb la participació de l'estudiantat. El professorat dóna explicacions a demanda de l'estudiantat.
-
Després de la classe, l'estudiantat ha de reflectir al seu dossier el diari corresponent a la classe i les reflexions oportunes al voltant del treball realitzat.
-
Classe pràctica de laboratori.
-
Abans de la classe de laboratori l'estudiantat ha de preparar una sèrie d'exercicis.
-
Al llarg de la classe de laboratori l'estudiantat realitza sobre l'ordinador els exercicis que ha preparat, comptant amb el suport del professorat.
-
Al finalitzar la classe l'estudiantat entrega els exercicis de la pràctica.
-
Més tard ha de realitzar l'autoavaluació i reflectir al seu dossier les reflexions oportunes sobre el treball realitzat i sobre el resultat de l'autoavaluació.
Per a treballar la competència G04 l'estudiantat ha de llegir articles en anglès publicats en revistes o congressos sobre bases de dades i videojocs i ha d'elaborar un informe amb una estructura determinada.