120 alumnes de batxillerat participen a l'UJI en la primera edició de les Olimpíades de Publicitat

10/03/2017 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

La Facultat de Ciències Humanes i Socials de la Universitat Jaume I ha acollit la primera edició de la fase local de les Olimpíades de Publicitat en què han participat un total de 120 alumnes de nou centres educatius de Castelló.

Aquesta fase local, celebrada el passat 3 de març, es va realitzar en grups de treball entre tres i cinc estudiants, acompanyats i tutoritzats per estudiants dels últims cursos del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de l'UJI que van explicar la mecànica de l'activitat a realitzar.

En aquesta primera edició, el grup Damel va exposar un brífing per a reposicionar i modernitzar el seu producte estrela, Palotes, amb què els grups, orientats pels tutors, van elaborar les seues propostes en resposta a aquest problema de comunicació. Posteriorment, els grups van exposar públicament les seues propostes per a aconseguir els objectius marcats.

Professors vinculats amb la titulació de Publicitat i Relacions Públiques de l'UJI van estudiar totes les presentacions per a elegir els tres guanyadors d’aquesta primera edició, a més de la possibilitat d’optar al premi al rendiment acadèmic i participar en el programa «Estudia i investiga» de la Universitat, en cas que s’incorporen al Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I.

Les Olimpíades de Publicitat tenen com a objectiu apropar els estudiants de batxillerat el que implica la professió de la comunicació publicitària i descobrir futurs talents, a més de promoure la creativitat i el treball en equip, elements imprescindibles per a la professió publicitària.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions