Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 1
Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)
70%
Elaboració de treballs acadèmics
30%
Per a aprovar l’assignatura els i les estudiants han d’aconseguir almenys un 50% en la nota final del curs i en cada ítem d’avaluació (A i B) cal aconseguir almenys un 50%. La nota final del curs es compon de la suma de cada ítem d’avaluació.
És obligatori fer els ítems A i B per a poder aprovar l'assignatura.
Ítem A: Elaboració de treballs acadèmics (escrits
i/o orals) 30%
A principi de curs es fixarà una data límit per a l’entrega i realització dels treballs acadèmics de l’ítem A.
És necessari aconseguir almenys un 15% en l’ítem B (elaboració i presentació oral de treballs acadèmics (escrits i/o orals), 30%) per poder calcular la nota final tenint en compte l'ítem B.
Els i les estudiants ha de fer i aprovar un examen escrit a final de curs.
És necessari aconseguir almenys
un 35% en l’ítem A (examen escrit, 70%) per poder calcular la nota final tenint
en compte l'ítem A.
Si els i les estudiants han lliurat el treball acadèmic i realitzat la
presentació oral (ítem A) però no s’han presentat a l’examen, es consideraran
no presentats/presentades “No Presentat” i la nota de l'ítem A es mantindrà
fins a la segona convocatòria.
Els resultats aprovats derivats de l'ítem d’avaluació A es mantindran únicament durant el mateix curs acadèmic.
L'ítem A és recuperable en la segona convocatòria.
Qualsevol indici de plagi detectat en qualsevol ítem d'avaluació del curs podrà derivar en puntuació de 0 en l'ítem corresponent.
En quant a llengua, s’espera que els i les estudiants:
siguin capaços d’entendre
una amplia varietat de textos i reconèixer sentits
implícits
puguin expressar-se de forma fluïda i espontània
facin un ús efectiu de l’idioma per a finalitats socials, acadèmiques i
professionals
produeixin
textos clars, ben estructurats i detallats sobre temes d’una certa complexitat,
amb un ús correcte dels mecanismes d’organització, articulació i cohesió del
text
Escrit:
Poden elaborar textos acadèmics de manera clara, detallada i ben
estructurats, amb l’estic adequat per als lectors a qui va dirigit. Per
elaborar textos acadèmics, els i les estudiants han de ser capaços de
comprendre textos acadèmics del seu camp d’especialitat.
Oral:
Poden expressar-se amb certa espontaneïtat i fluïdesa i utilitzar la
llengua de manera flexible i eficaç. Poden presentar informació clara i
detallada sobre temes complexos i elaborar un discurs acadèmic.