Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 2
Temari
TEMA 1: La redacció publicitària en el marc dels discursos publicitaris.
- 1.1. La redacció com a enunciació
- 1.2. Redactar en els escenaris de comunicació actuals
- 1.3. Principals conceptes
TEMA 2. Pensar i redactar.
- 2.1. De “escriure” a “redactar”
- 2.2. El procés de conceptualització
TEMA 3. Publicitat i retòrica.
- 3.1. Redacció publicitària i retòrica
- 3.2. Fonaments de la redacció publicitària
- 3.3. Característiques de la redacció publicitària
TEMA 4. Recursos i estratègies de la redacció publicitària.
- 4.1. Storytelling
- 4.2. Els tòpics del redactor
- 4.3. Descripció, entimema, narració, intertextualidad, informació, argumentació, imatge-paraula
- 4.4. La marca i el copy
PROGRAMA PRÀCTIQUES ·
Seminari: Elaboració de treball acadèmic. ·
Pràctica 0: Prova de redacció per conèixer el nivell del grup respecte de l'expressió escrita. ·
Pràctica 1:Expressió escrita per concretar idees. L'eix de campanya i el procés de conceptualització. ·
Pràctica 2:Organització retòrica de la redacció: inventio, dispositio, elocutio, memòria i pronunciatio. ·
Pràctica 3:Adaptació de la redacció a circumstàncies diverses. ·
Pràctica 4:L'ordre del llenguatge i el sentit del missatge. Distribuir les idees en estructures determinades. Argumentar i redactar de manera coherent i cohesionada.
Pràctica 5:Argumentació estratègica a través de la redacció. Anàlisi i aplicació de recursos i estratègies de la redacció.