Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 2
Temari
A continuació s'exposen les línies generals del programa de l'assignatura.
PRIMERA PART: L'empresa audiovisual: aspectes econòmic-financers bàsics i la seua comunicació
Tema 1: Estructura econòmic-financera de les empreses audiovisuals
1.1.El patrimoni empresarial de les empreses audiovisuals.
1.2 Els comptes anuals de les empreses audiovisuals.
1.3. Documents financers complementaris.
Tema 2. La comunicació mercantil i financera en empreses audiovisuals
2.1.Comunicació mercantil.
2.2 La comunicació financera
SEGONA PART. Gestió i organització de recursos en les empreses audiovisuals.
Tema 3. Inversió i finançament de l'empresa i del producte audiovisual.
3.1 La inversió en les empreses audiovisuals.
3.2 El finançament a curt, mig i llarg termini de les empreses audiovisuals.
3.3 Alternatives d'inversió / finançament. El mercat de valors.
3.4 El finançament d'una obra cinematogràfica i audiovisual.
Tema 4. Adreça i organització de l'empresa audiovisual.
4.1 Especificitats de l'adreça de negocis audiovisuals.
4.2 L'estructura organitzativa en empreses audiovisuals: Aproximació a les noves estructures organizatives.
Tema 5. Aspectes comercials de les empreses audiovisuals.
5.1 Venda de l'espai comercial.
5.2 Canals de distribució i exhibició del cinema i del producte audiovisual.
Tema 6. Altres activitats empresarials de l'audiovisual.
6.1 Les empreses del sector fotogràfic: classificació.
6.2 Canvis originats per la digitalització en les empreses del sector fotogràfic.
TEMARI de PRÀCTIQUES:
Bloc I: El pla de viabilitat. -Naturalesa i objectius del pla de viabilitat -Parts d'un pla de viabilitat d'una empresa audiovisual:
Pràctica 1: Presentació de l'empresa: idea del projecte, promotors, descripció breu de l'empresa i el producte.
Pràctica 2: Identitat Visual Corporativa de l'empresa. Auditoria d'imatge bàsica.
Pràctica 3: Anàlisi del mercat actual i potencial.
Pràctica 4: Anàlisi econòmica de l'entorn, sector. DAFO
Pràctica 5: Pla de Màrqueting. Objectius, estratègies i aplicació del mix de màrqueting.
Pràctica 6: Anàlisi econòmica i financer. Anàlisi del Balanç de Situació.
Pràctica 7: Presentació en públic del pla de viabilitat complet.
Bloc II: Seguiment de Mitjans.
Pràctica 1 L'empresa audiovisual, resultats econòmic-financers bàsics, i altres dades comptables. Comunicació financera.
Pràctica 2 Inversió i finançament de l'empresa i del producte audiovisual.
Pràctica 3 Aspectes comercials i de l'organització i gestió de les empreses audiovisuals.