La Jaume I rep la donació del fons documental del Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports a Castelló

27/06/2016 | SCP

•  donacio-enginyers Convenio_CICCP_16DLL19_in

Acte de signatura del conveni. | FOTO: Damián Llorens

La Universitat Jaume I ha rebut avui divendres 24 de juny de 2016 la donació de la col·lecció de béns bibliogràfics i documentals, formada per llibres i material documental, del Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports a Castelló com a fruit del conveni de col·laboració signat entre les dues entitats.

El rector de l’UJI, Vicent Climent, i  el representant provincial del Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports a Castelló, Vicent Gascó, han signat el conveni pel qual la Universitat es compromet a traslladar, inventariar i catalogar el material bibliogràfic i documental que es traslladarà des de la seua seu actual fins a la Biblioteca-Centre de Documentació de la Universitat.

El personal de la Biblioteca de la Universitat digitalitzarà i catalogarà al voltant de 850 llibres, 150 títols de revistes i altres documents que conformen aquest arxiu del Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports a Castelló per a posar-los a disposició dels usuaris i usuàries.

L’acte ha comptat també amb la participació d’Ignacio Sangüesa, membre del Col·legi  d’Enginyers de Camins, Canals i Ports a Castelló, i del vicerector d’Investigació i Doctorat, Antonio Barba, i el director de la Biblioteca, Vicent Falomir, per part de l’UJI.

Després de la firma, el representant provincial del Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports a Castelló, Vicent Gascó, ha comentat que «amb la donació del fons bibliogràfic a la Biblioteca universitària, assegurem l’accés als recursos de les persones interessades en temes d’enginyeria civil». Per la seua banda, el rector Vicent Climent ha agraït la donació que «tindrà molta utilitat, sobretot, per l’alumnat d’enginyeria» i ha recordat que «la Biblioteca de l’UJI és un dels emblemes universitaris, no només per ser un edifici singular, sinó per la seua professionalitat en la gestió documental».

Imatges de l’acte: http://www.uji.es/com/fotonoticies/arxiu/2016/06/24/conveni-ingeniers-camins/