Direcció:
Dep. d'Estudis Anglesos
Centre d'estudis: Facultat de Ciències Humanes i Socials
Àrees d'interés: CLHIOS és un equip multidisciplinari de professors de diferents disciplines (lingüística aplicada, enginyeria, ciències de la salut i humanitats) preocupats per la integració de continguts i l'aprenentatge de la llengua anglesa a l'aula universitària de l'UJI.
Membres
Direcció |
---|
Begoña Bellés Fortuño |
Projectes
Títol | Inici | Fi |
---|---|---|
L'anglès multidisciplinari: Experiències internacionals en línia a l'aula de contingut | 01/01/24 | |
Contingut i llengua a través de les TIC: implementació en les STEM | 01/01/23 | 31/12/23 |
Contingut i llengua a través de les TICs: implementació en les STEM | 01/01/22 | 15/12/22 |
Avaluació de la docència en anglés i creació de materials didàctics multidisciplinaris en les ciències humanes, de la salut i tecnològiques. | 01/01/21 | 15/12/21 |
L’aula multilingüe i la globalització de l’ensenyament: compartint experiències (curs 19/20) | 01/10/19 | 31/07/20 |
L’aula multilingüe i la globalització de l’ensenyament: compartint experiències | 01/10/18 | 31/07/19 |
Experiències docents d’història clàssica en anglès: CLIL en la universitat i en estudis de secundària | 01/10/17 | 31/07/18 |
La internalització de l'aula universitària a través de l'anglès com a llengua vehicular: l'exemple de les ciències humanes socials | 04/10/16 | 31/07/17 |
Desenvolupament i avaluació d'estratègies comunicatives per a la realització de projectes acadèmics escrits i orals en assignatures d'últim curs del grau en Història i Patrimoni | 01/10/15 | 31/07/16 |
Desenvolupament i avaluació d'estratègies comunicatives per a la realització de projectes acadèmics escrits i orals en assignatures d'últim curs del grau en Història i Patrimoni | 01/10/14 | 31/07/15 |
Diagnòstic, anàlisi i millora de les taxes de rendiment d'estudiantat de 4t en el grau en Història i Patrimoni amb docència en anglès | 01/10/13 | 31/07/14 |
Roman Spain Heritage: A multilingual project applied to Ancient History lecturing | 20/11/12 | 31/07/13 |
Publicacions
Articles en revistes
Complete Integration of Team Project-Based Learning Into a Database Syllabus - Article
Sergio Iserte Agut, Vicente Ramón Tomás López, Miguel Pérez Francisco, María Isabel Castillo Catalán, Pablo Boronat Pérez, Luis Amable García Fernández.
IEEE TRANSACTIONS ON EDUCATION ; 3 pp. 218-225. (2023). ISSN: 0018-9359
Using a free corpus tool for time-efficient feedback on English as a foreign language reports - Article
Ana Isabel Martínez Hernández.
MISCELANEA; 66 pp. 13-39. (2022). ISSN: 1137-6368
Leveraging teaching on demand: Approaching HPC to undergrads - Article
Sandra Catalán Pallarés, Rocío Carratalá Sáez, Sergio Iserte Agut.
JOURNAL OF PARALLEL AND DISTRIBUTED COMPUTING ; 156 pp. 148-162. (2021). ISSN: 0743-7315
Adrián Mota Babiloni, Carlos Mateu Royo, Joaquín Navarro Esbrí, Ángel Barragán Cervera.
JOURNAL OF TECHNOLOGY AND SCIENCE EDUCATION (EN LINEA); 11 pp. 16-29. (2021). ISSN: 2013-6374
Adrián Mota Babiloni, Joaquín Navarro Esbrí, Francisco Molés Ribera, Carlos Mateu Royo.
DYNA; pp. 154-157. (2020). ISSN: 0012-7361
Llibres
Problemas de química general para tecnología y ciencias experimentales
Pablo Serna Gallén, Francisco García Cirujano. (Autoria)
Universitat Jaume I, Castelló de la Plana (España). (2024). ISBN: 9788410349261
Construya su propio supercomputador con Raspberry Pi
Sergio Iserte Agut, Sandra Catalán Pallarés, Rocío Carratalá Sáez, Sergio López. (Autoria)
Marcombo S.A., (2021). ISBN: 9788426733337
Capítols de llibres
María del Carmen Pastor Verchili, Nieves Fuentes Sánchez.
Educação: Teorias, Métodos e Perspectivas. Editora Artemis, Curitiba-PR (Brasil). (2022). ISBN: 9786587396552
María del Carmen Pastor Verchili, Nieves Fuentes Sánchez.
Experiencias docentes de la introducción de la perspectiva de género. Universitat Jaume I; Sonia Reverter (ed.), Castelló de la Plana (España). (2022). ISBN: 9788418951398
Ana Isabel Martínez Hernández, Lucía Bellés Calvera.
Entornos virtuales para la educación en tiempos de pandemia: perspectivas metodológicas. Dykinson, Madrid (España). (2021). ISBN: 9788413776408
How do I know what I think until I see what I say?: Dictation tools in Academic Writing (Docent)
Ana Isabel Martínez Hernández, Lucía Bellés Calvera.
Igualdad y calidad educativa: oportunidades y desafíos de la enseñanza. Dykinson, Madrid (España). (2021). ISBN: 9788413776392
Enfermería oncológica (Docent)
Ana Folch Ayora, Eladio Joaquin Collado Boira, Pablo Salas Medina, María Desamparados Bernat Adell.
Manual práctico de enfermería. Amazing Books, -- (España). (2020). ISBN: 9788417403683
Treballs presentats en congressos publicats
Sara Izquierdo Zandalinas, Vicente Vives Peris, Rosa María Pérez Clemente.
EDULEARN23 – 15th International Conference on Education and New Learning Technologies. Palma (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2023. ISBN: 9788409521517
Vicente Vives Peris, Sara Izquierdo Zandalinas, María Fernanda López Climent.
EDULEARN23 – 15th International Conference on Education and New Learning Technologies. Palma (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2023. ISBN: 9788409521517
Adrián Mota Babiloni, Ana Isabel Martínez Hernández.
CIMIE22 X Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa. Barcelona (España)
Autoeditado por Comité congreso, 2023. ISBN: 9788409471584
Impacto de la refrigeración y climatización en los ODS
Adrián Mota Babiloni.
VI Jornadas de Innovación Educativa Dimeu - ODS en Educación Universitaria. Castelló (España)
Universitat Jaume I, 2022. ISBN: 9788418951916
Individual skills assessment in workteams using rublics
Vicente Ramón Tomás López, María Isabel Castillo Catalán, Miguel Pérez Francisco, Pablo Boronat Pérez, Luis Amable García Fernández, Sergio Iserte Agut.
16th International Technology, Education and Development Conference. Valencia (España)
2022. ISSN: 2340-1079
Vicente Ramón Tomás López, Sergio Iserte Agut, Miguel Pérez Francisco, Pablo Boronat Pérez, María Isabel Castillo Catalán, Luis Amable García Fernández.
VI Congreso Internacional sobre Aprendizaje, Innovación y Cooperación. Madrid (España)
Universidad de Zaragoza, 2021. ISBN: 9788418321177
Perspectiva de género integrada en la docencia de neurociencia de la regulación emocional (Máster Universitario)
María del Carmen Pastor Verchili.
XVIII Foro internacional sobre evaluación de la calidad de la investigación y la educación superior (FECIES). on line (España)
Dykinson, 2021. ISBN: 9788413777979
Learning databases using project-based learning
Vicente Ramón Tomás López, Sergio Iserte Agut, Miguel Pérez Francisco.
15th International Technology, Education and Development Conference - INTED2021 Proceedings. -- (España)
2021. ISSN: 2340-1079
Simple materials science experiments to do in the class to enhance students learning
Jorge García Cañadas, Francisco Javier Romero Gavilán, Adrián Mota Babiloni, Braulio Beltrán Pitarch.
13th International Conference on Education and New Learning Technologies (Edulearn21). online (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. ISBN: 9788409312672
Lengua y Contenido: El desafío en el aula universitaria de Ciencias
Begoña Bellés Fortuño, Ana Isabel Martínez Hernández, Lucía Bellés Calvera, Adrián Mota Babiloni.
CIMIE 21 - IX Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa. Barcelona (España)
Autoeditado por Comité congreso, 2021. ISBN: 9788409394838
María del Carmen Pastor Verchili, Nieves Fuentes Sánchez.
IV Jornadas de innovación educativa DIMEU - Camino hacia la virtualidad en la Universitat Jaume I. -- (España)
Universitat Jaume I, 2020. ISBN: 9788418432330
Virtualización de la asignatura "ampliación de energías renovables" Giester
Ángel Barragán Cervera, Joaquín Navarro Esbrí, Adrián Mota Babiloni.
IV Jornadas de innovación educativa DIMEU - Camino hacia la virtualidad en la Universitat Jaume I. Castellón (España)
Universitat Jaume I, 2020. ISBN: 9788418432330
A. López-Belchí, Adrián Mota Babiloni, J. Serna-Serrano.
CIMIE19 VIII Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa. Lleida (España)
Autoeditado por Comité congreso, 2019. ISBN: 9788409209835
Pro Educate Programme: effective practices to promote educational success and avoid school early leaving
Begoña Bellés Fortuño, Victoria Garrido Campos.
11th annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Palma de Mallorca (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2019. ISBN: 9788409120314
Apunts docents
EM1044 Air Conditioning and Refrigerations Systems First Block: Refrigeration
Adrián Mota Babiloni, Ángel Barragán Cervera, Joaquín Navarro Esbrí, Francisco Molés Ribera.
Universitat Jaume I, 2020.
EM1044 Air Conditioning and Refrigerations Systems Second Block: Air condicioning Systems
Adrián Mota Babiloni, Ángel Barragán Cervera, Joaquín Navarro Esbrí, Francisco Molés Ribera.
Universitat Jaume I, 2020.
Ampliación de Energías Renovables. Cuaderno de Trabajo
Ángel Barragán Cervera, Joaquín Navarro Esbrí, Francisco Molés Ribera, Adrián Mota Babiloni.
Universitat Jaume I, 2020.