Direcció:
Dep. de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
Centre d'estudis: Facultat de Ciències Humanes i Socials
Projectes
Títol | Inici | Fi |
---|---|---|
Patricast: Jugar amb el patrimoni local | 01/01/24 | |
Mestres conscienciats per a la consecució dels ODS | 01/01/23 | 31/12/23 |
Un país de Parcs Naturals per assolir els ODS | 01/01/22 | 15/12/22 |
Els paisatges valencians com a eina didàctica per assolir els Objectius de Desenvolupament Sostenible | 01/01/21 | 15/12/21 |
El patrimoni històric de la ciutat de Castelló com a riquesa intercultural | 01/01/20 | 15/12/20 |
Dispositius transmèdia. La pràctica artística contemporània com a recurs transdisciplinar per als processos d’ensenyament i aprenentatge als Graus de Mestre o Mestra d’Educació Primària i Infantil | 01/10/18 | 31/07/19 |
Participació, avaluació i emprenedoria a través de les ciències socials en els graus en Mestre/a d’Educació Infantil i Primària | 01/10/17 | 31/07/18 |
Mestres emprenedors i professionals a partir de les ciències socials | 04/10/16 | 31/07/17 |
Mestres emprenedors i professionals a partir de les ciències socials | 01/10/15 | 31/07/16 |
Amb les ciències socials, quins mestres?-2 | 01/10/14 | 31/07/15 |
Amb els CCSS, quins mestres? | 01/10/13 | 30/07/14 |
Publicacions
Articles en revistes
Un país d’històries: Aproximació literària a la geografia del País Valencià - Article
José Vicente Gil Noé, Sara Prades Plaza.
IBER. DIDÁCTICA DE LAS CIENCIAS SOCIALES, GEOGRAFÍA E HISTORIA; 107 pp. --. (2022). ISSN: 1133-9810
Llibres
Disfruta del patrimonio de Oropesa. Recursos didácticos para la ESO
Sergi Selma Castell, Lydia Martínez Becerra, María de las Mercedes Fuentes Albero, Reis Lloría Adanero. (Autoria)
Ajuntament d'Orpesa, Castelló (España). (2019). ISBN: 9788409085729
Propostes de didàctica de la història per a la formació de mestres
Sergi Selma Castell, Joaquín Aparici Martí. (Autoria)
Universitat Jaume I, (2019). ISBN: 9788417900267
Capítols de llibres
Medios digitales, redes sociales y pensamiento crítico en la educación secundaria (Docent)
Jordi Castellví Mata, María del Consuelo Díez Bedmar, Francisco Gil Carmona, María Dolores Jiménez Martínez, Emma Dunia Vidal Prades, Antoni Santisteban Fernández.
Repensar el currículum de ciencias sociales: Prácticas educativas para una ciudadanía crítica. Tirant Humanidades, València (España). (2022). ISBN: 9788419071118
Problemas en las aguas oceánicas y formación en sostenibilidad desde la Didáctica de las Ciencias Sociales (Docent)
José Vicente Gil Noé, Sara Prades Plaza.
Políticas públicas y ODS: intervenciones prácticas para la transformación social. Dykinson, Madrid (España). (2022). ISBN: 9788411222402
Manuel Martí Puig, Emma Dunia Vidal Prades.
L'impacte de les reformes educatives de l'etapa democràtica 1975-2006. Universitat Jaume I, Castelló (España). (2021). ISBN: 9788418432354
Programar para plurialfabetizar por tareas. Un reto en la formación inicial de maestr@s: EL PROJECTE TILC (Docent)
Abraham Cerveró-Carrascosa, Edna González Quiza, Emma Dunia Vidal Prades, Anna Chover Lafarga.
Innovación e investigación educativa para la formación docente. Dykinson, Madrid (España). (2021). ISBN: 9788411220231
Treballs presentats en congressos publicats
Una experiència d’empatia històrica i cultural en Educació Secundaria
Sara Prades Plaza.
I Congrés d'Humanitats, Ciències Socials i Educació de la Comunitat Valenciana (codi: 18HS88IN012). Universitat d'Alacant- Facultat d'Educació (España)
Universitat d'Alacant, 2019. ISBN: 9788413020389
Recursos didácticos para motivar el aprendizaje científico
José Vicente Gil Noé, Enric Pere Ramiro Roca, Neus Lozano Sanfèlix.
V Congreso Internacional de Docentes de Ciencia y Tecnología . Madrid (España)
Santillana, 2019. ISBN: 9788468051833