Diversitat Afectivo Sexual-Gènere

11/11/2024 | UI
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

El programa de diversitat LGTBIQA+, coordinat pel Vicerectorat de Responsabilitat Social, Polítiques Inclusives i Igualtat de la Universitat Jaume I de Castelló, ofereix un servei específic per a persones de la comunitat universitària que presenten malestar o dificultats en relació a la seua orientació sexual, identitat i/o expressió de gènere. 

Comunicat 17 de maig, Dia Internacional contra la LGTBI-fòbia

Comunicat  28 de juny. Dia de l'Orgull LGTBIQA+

Objectiu

Afavorir un ambient d'inclusió per motius d'orientació sexual, identitat de gènere i/o expressió de gènere, i prevenir, combatre i erradicar qualsevol situació de discriminació per aquests motius en la comunitat universitària.

Assessorament psicològic i jurídic

Servei específic d'orientació i atenció psicològica per a persones amb diversitat afectivosexual en relació amb la seua orientació sexual, identitat sexual o expressió de gènere.

Punt Rainbow

Atenció en situacions de discriminació i canvi de nom

Grup UJI Pride

El 15 de novembre de 2017 es va crear el grup LGTBI UJI Pride, amb la finalitat de crear un espai d'expressió lliure de la pròpia sexualitat; crear una xarxa de suport per a les persones LGTBI de l'UJI; realitzar formació en qüestions relacionades amb la diversitat afectivosexual i de gènere, i crear un grup de voluntariat que puga ajudar en accions de sensibilització.

Xarxes Socials i ràdio

Si vols estar al dia de les activitats que es duen a terme des del programa de diversitat afectivosexual i de gènere de l'UJI, pots seguir-nos en les nostres xarxes i el nostre programa de ràdio.

Formació

Formació i sensibilització per a estudiantat, personal PAS, PDI i professionals en matèria d'orientació afectivosexual i de gènere.

Investigació

Recopilació d'investigacions, publicacions i congressos en matèria LGTBI de la Universitat Jaume I

Recursos

Informació d'interès en matèria LGTBI interna UJI i externa.

Articles premsa

Col·laboracions en mitjans de comunicació i premsa

Materials

Consulta i descàrrega els nostres materials per a treballar la diversitat afectivosexual i de gènere.

Vídeos

Campanyes de sensibilització, entrevistes i col·laboracions en matèria de diversitat afectivosexual i de gènere

App mòbil UJI PRIDE

Descàrrega la nostra app del programa

Informació proporcionada per: Unitat d'Igualtat